duminică, 16 noiembrie 2008

Dulce Toamna , drum bun

Nu de mult, sarbatoream Anul Nou , sincer care parca ieri a fost. A trecut si Pastele, toata vara, toamna, si iata`ne din nou in iarna. A trecut anul , ca si cum nu ar fii fost. Mai un pic, si va fii scris in istoria vietii tale inca un an , 2008.
Stau cateodata si ma intreb, cum trece timpul asa repede ? Parca ieri eram in clasa I , parca ieri am dat capacitatea, mi`am facut buletinul, majoratul , am luat permisul... sunt doar amintiri , bineinteles placute, care merg cu mine oriunde.
Ma uitam prin sat zilele astea ca e tot mai multa agitatie, toata lumea se pregateste pentru iarna care bate la usa. Toata lumea cu lemne, provizii , granarul plin, etc . Parca ar venii sfarsitul lumii , nu alta. Strazile s`au golit de copii , semn ca scoala a inceput de ceva vreme , iar inceperea scolii din cate tin eu minte coincide cu venirea toamnei. Seara nu mai gasesti pe nimeni pe strazi , toata lumea la casele lor, liniste si pace. Dulce Toamna ai plecat , te mai asteptam si pe la noi , anul viitor . Drum bun :)

Niciun comentariu: