miercuri, 14 ianuarie 2009

Bilantul pe anul care a trecut .

Anul 2008 a trecut , si am intrat in 2009 , cu stangul unii , cu dreptul restu :).
A fost un an mediu pentru mine, in care am avut realizari , dar si esecuri.
Prima realizare (in ordinea importantei zic eu ) este faptul ca mi`am primit permisul de conducere, dupa care boceam de atata amar de vreme.
O alta realizare pentru mine , e faptul ca am reusit sa implinesc un an la actualul meu loc de munca desi prietenii ziceau ca nu am nici o sansa :))
Am reusit sa nu depasesc pragul critic de 2 pachete de tigari fumate pe zi :))
Am intrat in blogosfera :)
Am vazut ca prietenii adevarati sunt cei care nu te uita ,oriunde ai fii in lumea asta sau orice ai face.
Ar mai fii multe de zis la capitolul realizari, dar mai am si esecurile:
Primul esec major ar fii faptul ca nici in ziua de azi nu am reuist sa`i explic la Blondu ce inseamna H2So4 :))
Urmatorul esec ar fii faptul ca nu mi`am reinstalat windows`ul , desi de mai bine de jumate de an ma amagesc cu chestia asta :)
Nu am impuscat nici o baba in anul ce a trecut :(
Nu am reusit sa trec de sarbatori fara sa ascult o colinda :)
Ar mai fii multe de specificat si aici , dar din lipsa de timp (sau de kief ) pun punct aici :)
Sa ne auzim la anu` sanatosi cu acest subiect :)

Niciun comentariu: