miercuri, 28 ianuarie 2009

Se va face dreptate ?

Maine ii ziua cea mare. Merg de dimineata in oras , ca sa ajung pe la Parchet, sa vad daca imi dau actele de la masina inapoi . Permisul mi l`am luat la inceputul lunii , dupa ce am platit amenda 100 Ron .
Tampenia mare e ca amenda data de Parchet, trebuie platita la Trezoreria Statului. Am fost in TM , pe Calea Buziasului , dar m`au trimis la Buzias, pe motiv ca nu apartin de ei. Alte drumuri , alti bani cheltuiti aiurea. Chitanta trebuie depusa la Grefa Parchetului.
Am ajuns intr`un tarziu la Grefa, am depus chitanta, si mi`a dat o instiintare catre Politia Rutiera , cum ca am fost scos de sub urmarirea penala si sa`mi elibereze permisul de conducere .
Problema a fost alta, la Secretariatul Parchetului , nu mi`a zis nimeni nimic de actele de la masina, si cand am ajuns la Sectia 1 , am aflat cu stupoare ca trebuie sa ma intorc la Parchet , sa imi scot actele. Tinand cont ca suntem in Romania, si programul de lucru cu publicul e pe masura (11:00-12:00) O ORA PE ZI ! Trist dar adevarat.
Am ajuns intr`un final luni pe acolo , si bineinteles ca sistemul romanesc a facut inca o victima cu birocratia. M`au pus sa fac o cerere, de vreo 3 pagini , in care drac mai stie ce am scris si ce nu , si culmea, a trebuit sa revin a 2 a zi sa o depun la procurorul de serviciu. Am facut scandal , si m`a primit procurorul in ziua respectiva , care e mai aroman asa , adica are 2 ore program :)) (10:00-12:00) . Gagica respetiva mi`a zis sa revin joi , si atunci o sa primesc actele , sau se va trimite o circulara ..... Pentru ce , nu stiu , iar cand am intrebat, mi`a raspuns sec .... nu oferim consultanta, va rugam sa va adresati firmelor specializate . Oi vedea maine cum se va termina (daca se va termina) bâlciul ãsta :))

Niciun comentariu: