joi, 23 aprilie 2009

Dezamagire...

Mai ieri speram ca se va face dreptate si in cazul meu , referitor la cei care mi`au spart masina. Dar sperantele mi s`au naruit azi , cand am fost dus la sectia respectiva, unde erau retinuti respectivii.
Din primul moment cand i`am vazut, ceva mi`a spus ca nu`s ei. In obiectele luate din casele lor de catre politisti , nu se gaseau cele ce au disparut din masina mea, ceea ce nu m`a mirat, pt ca a trecut un timp indelungat de la spargerea respectiva, si ar fii culmea, ca hot , sa tii obiectele o perioada asa lunga :). Am vazut 2 radio-casetofoane(iote ca mai exista asa ceva ) pt masina, si cateva scule din curtea unui localnic. Dupa discutiile ce le`am purtat cu organele legii , am aflat ca infractorii respectivi au mai multe spargeri la activ, si nu se rezuma doar la masini , trecand si printr`o biserica si o primarie.
In speranta ca pana in 2080 se va afla clar cine n`o avut loc de masina mea, vreau sa fac un anunt : "Stimata Conducere al Politiei Romane , prin prezenta tin sa declar faptul ca .... SUNTETI VARZA " :)

Niciun comentariu: