miercuri, 22 aprilie 2009

M`am hotarat.

Dupa lungi dezbateri in subconstientul meu , m`am hotarat sa`mi caut alt job. Motivele ce m`au determinat sa iau aceasta decizie sunt multe si variate: de la leafa mica (de care se plange orice roman ) pana la nedreptatea ce se intampla in uzinele romanesti . In cazul meu, in fabrica unde lucrez, e aceeasi mentalitate dinainte de '89. Sefii se simt venerati, au preferatii lor care in ciuda faptului ca nu lucreaza nimic au salarii imense, au pretentii la productie din ce in ce mai mare iar cand vine vorba de plata se fac k ploua , mofturi si tot felul de piedici sa`ti primesti drepturile, mutarea dintr`o sectie in alta fara acordul tau iar daca indraznesti sa comentezi , te trimite sec acasa.
Sper ca sa nu regret aceasta decizie, dar sincer, mai rau de atat nu se poate.

Niciun comentariu: