joi, 9 aprilie 2015

Castiga un Iphone / Samsung

Azi m-am gandit sa va vorbesc despre spamul ce umple facebookul in zilele noastre.

Sunt mii si mii de pagini create , care pentru a face rost de like-uri sau mai bine zis de fani , recurg la setea nelimitata a oamenilor pentru a castiga ceva relativ scump, fara un pic de efort.
Studiile arata ca peste 99% din postarile care au in continut "Daca dai share, poti sa castigi un Iphone/Samsung" sunt falsuri grosolane , iar in spatele lor sunt persoane care nu doresc altceva decat sa adune likeuri si share-uri paginilor lor, pe care de multe ori se posteaza lucruri de prost gust.

O alta porcarie ce domina facebookul in zilele noastre sunt asa numitele cazuri umanitare. Cu riscul sa fiu criticat , tin sa mentionez ca in urma vastei experiente ce o am pe internet , am ajuns la urmatoarele concluzii :

1. Facebook il doare in fund de probleme voastre, niciodata nu va da 2 centi pentru un share, like.
2. Postarile in care X sau Y are cancer, leucemie, SIDA si alte boli ce le fac numa veveritele , pozele atasate sunt vechi de ani de zile, si o simpla cautare pe google a imaginilor respective, le veti gasi la sute sau chiar mii de cazuri sociale diferite, dar toate cu acceasi imagine.

Nu in ultimul rand, am observat in ultima vreme invazia de posturi si poze religioase. Parerea mea e ca acele lucruri le faci in sufletul tau , nu pe un site de socializare. Crezi in Dumnezeu  ? Bine, da nu-mi umple peretele cu toate porcariile de genul .

Bafta, Zoli

Niciun comentariu: